Pilíře „na Orlíku u Červené“ rostou jak houby po dešti…
V současné době realizovaný železniční most v Červené nad Vltavou, není třeba dlouze představovat. SO 20-01 – Železniční most přes VD Orlík je unikátní nejen svou konstrukcí a velikostí, ale také technologií výstavby, v neposlední řadě také poměrně složitými místními podmínkami, kterými jsou zejména přístup na staveniště ve strmém terénu svahů u VD Orlík, práce ve značné výšce nad vodou, to vše v těsné blízkosti stávajícího ocelového železničního mostu, který je neustále v provozu. ROLAND CZ se stal generálním dodavatel bednicích a podpůrných technologií, pro sdružení společností Metrostav a.s. a Metrostav TBR a.s., které tento most realizuje pro Správu železnic ČR. Základové konstrukce a mostní opěry jsou hotovy, v současné době dokončujeme první etapu mostních pilířů (mimo oblouk), jejichž výška dosahuje úctyhodných 30 m. Společně s pilíři jsou před dokončením zárodky oblouku (tzv. nulté lamely). V dalších krocích budeme realizovat bednění oblouku, podpůrnou konstrukci a bednění mostovky v oblasti mimo oblouk, poté přijdou na řadu opět pilíře – tentokrát nad obloukem a následně mostovku „propojíme“ v oblasti vrcholu oblouku. I když je to technicky velmi náročná disciplína, a to nejen z hlediska bednicích technologií, máme radost, že se dílo prozatím daří.
Pro vložení na váš web používající WordPress, zkopírujte a vložte tuto adresu URL
Pro vložení obsahu, zkopírujte a vložte tento kód na váš web