Co je nového na obchvatu Jaroměře?

Obchvat vedoucí po severním okraji města odvede z Jaroměře tranzitní dopravu ve směru z Hradce Králové na Náchod a Polsko. Řidičům by měl začít sloužit v roce 2024. Obchvat bude přeložkou silnice I/33 navazovat na nynější konec dálnice D11 u Hořenic severně od Jaroměře a u Velkého Třebešova se napojí na obchvat České Skalice. Kromě Jaroměře odvede tranzitní dopravu i z obcí Čáslavky, Dolany a Svinišťany. Součástí 6,55 kilometru dlouhého úseku silnice I/33 je i 14 metrů vysoký most SO 201 přes řeku Labe a její inundační území. V minulém týdnu proběhla betonáž jeho prvního taktu o délce 53 metrů s objemem betonáže přibližně 610 m3. Společnost ROLAND dodává pro tento most několik typů dočasných konstrukcí v různých režimech: Bednění pilířů (v režimu pronájem / prodej – zákazník provádí montáž a přesuny bednění sám) Podpůrnou konstrukci pro první betonované pole na konstrukci ŽBM (v režimu „bednění na klíč“) Pojízdné bednění mostovky (v režimu pronájem / prodej – zákazník provádí montáž a přesuny bednění sám) Projekční práce a výrobně technické dokumentace bednění jsou nezbytnou samozřejmostí Tento most je hezkou ukázkou kombinací různých systémů, které když se chytře navrhnou a zrealizují, je jejich vzájemná interakce nejen funkční, ale zejména velmi efektivní. ROLAND je právě … Pokračování textu Co je nového na obchvatu Jaroměře?