Rychlejší cestování do Rakouska už je na dohled
Na stavbě dálnice D3 v úseku Třebonín – Kaplice nádraží probíhají práce podle plánu. Začátkem ledna byla provedena betonáž mostu přes Žďárský potok, konkrétně střední části levého dálničního mostu SO 211.
Pro tento pětipolový most o celkové délce 150 m dodává ROLAND podpůrnou konstrukci v režimu „bednění na klíč“ a pro dvoutrámovou mostovku bednění ve formě dřevěných sbíjených vazníků, které slouží zároveň i pro bednění říms. Podpůrná skruž byla tvořena kombinací systémů TC-80 a OP-60. Roznášecí rošt byl vytvořený ze systému MC120-HT20.
O bednění pilířů mostu přes Žďárský potok jsme psali již dříve zde:
Kromě tohoto mostu se na nově budovaném úseku D3 podílíme i na realizaci dalších třech mostů – SO 204, SO 206 a SO 208.
Zhotovitelem stavby je společnost MI a subdodavatelem společnost 3D monolity. Děkujeme za další zajímavé realizace a přejeme zdárné dokončení výstavby mostů i úspěšné zprovoznění celé stavby, které je datováno na konec roku 2024.